sobota

Indeksacja

Wcale się nie lenię. Wręcz przeciwnie zabrałam się ostro do indeksacji Bejsc to duża parafia i pracy jest ogrom ale mam nadzieję, że pójdzie gładko. Po skończeniu i przesłaniu do geneteki będzie to jedna z całkowicie zindeksowanych i częściowo zdigitalizowanych i udostępnionych parafii w w Polsce. Cieszy mnie to bo przy okazji jest parafią moich przodków. Udało mi się tym sposobem odtworzyć dość dużą gałąź przodków mojej Mamy ze strony swojej Babci. Tym sposobem również po uzupełnieniu danych, mam  ( mam nadzieję) świetny prezent dla swoich Dziadków z okazji ich święta w postaci Księgi Rodzin.
Myślę ze kilka danych będzie dla nich zaskoczeniem. Udało mi się dotrzeć do 6x pradziadków licząc ode mnie.

Przy okazji chciałam zachęcić każdego kto zajmuje się genealogią ( choć nie tylko), posiada odrobinę czasu, komputer i chęci, do indeksowania dostępnych parafii. Lista parafii do zindeksowania oraz już zindeksowane i udostępnione parafie znajdują się tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo